Saturday, July 15, 2006

szep nap

tudjak-e, hol vagyok most, honnan irom ezt? buta kerdes, hat mar honnan tudnak, inkabb megmondom: az obudai -masik neven hajogyari- szigeten heverek mintegy piknikezve a fuben pali ferjemmel es az uj laptoprol a wireless kontakt segitsegevel postolgatok, la-la-la-la-la. az iment a dunaparti, bekebeli hangulatu rozmaring etteremben kolottuk el ebedunket, ugyhogy minden marha jo.
tanfolyamot tegnap befejeztem, utolso orara man csak egy ember jott el a haromfos csoportbol, de pont az egyetlen okos, ugyhogy legalabb haladtunk. aztan taliztam bobi baratnommel, de elotte meg meg belefutottam f.á. nevu gimnaziumban nagyon jo barinombe, akirol azota kb. mit sem hallottam, bobiprogram utan pedig zsuzsival es neki komaasszonyaival toltottem az estet. nem tom am, miert irom ezt le, ne feljenek, nem gondolom, h erdekli magukat, csak olyan jo kis classic hangulatom van, h gondoltam, johet egy kis classic naploiras.
tovabbi erdekes adatok:
-egy marha jo norveg konyvet olvasok. fiu szerelmes fiuba 1990ben, norvegiaban, de nem lesz soha testi a kapcsolat, csak magat a szerelemerzest jarja korul es sztem nagyon erdekes es at lehet erezni minden momentumat
- a mellettunk ulo fiatalokbol allo tarsasag egyik tagja imigyen kialtott fol egy perccel ezelott: fuuuuuuuuuuuu, geci, es azt vagod, amikor...vegig ilyenekkel festik ala a hangulatot a sracok
-lightos identitaskrizisem (remelem, az utolso es utana mar tenyleg felnottnek nevezhetem magam) meg tart, de erdekes mod inkabb kellemes, mint kellemetlen
-rajottem viszont, h sok ember, akirol azt hittem, h felnott(ebb, mint en), megsem az, akkor lehet, h megis inkabb az van, h nem vagyok sokkal eretlenebb, csak egy kicsi oszintebb (marmint magamhoz) korosztalyom atlaganal
-gyula viszont sajnos nem hiv (lsd. elozo post commentjei), rossz ez a bizonytalansag, eh.
es most nem veszem tovabb igenybe idejuket, hanem lehet, h viszont annyira meno leszek, h azonnyomban innen a szigetrol skype-kapcsolatot letesitek sao paoloi baratnonkkel.
onoknek is nagyon szep hetveget!

19 Comments:

Blogger Virtualista said...

Ezt már nevezem, új laptop, ráadásul wireless-képesítéssel, nahát, rozmaringos ebéd, hmmmm. A sziget mely részén fogható a wireless adás? És milyen színű a laptop?
Gyulának izenem, hogy híjja már fel ezt a lelkes kisleányt, na hagyja kétségek között lebegni, bár talán egyre kevésbé vagy kétségek között sajna, igaz? De akkor mást nem lehet ott megkeresni? Vagy annyira már nem is vágysz oda?
A mai fiatalok szavajárásáról szóló gyűjtést bővítendő leírom mire lettünk figyelmesek múlt péntek hajnali kettőkör (na csak a lényegre emlékszem): ...olyan geci vagy basszáj.... nem fogod fel basszáj?... és további ....basszáj-jal fűszerezett rövidke mondatok, mindez elég kifejezett hangerővel, sejtésünk szerint egy 4 fős 12 évesekből álló, a csík szomszédságában lévő ClubTrendy-ből hazatérő fiatalok csoportjától.

12:07 AM, July 16, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jóó volt ez a post:)átjött valami nyugodt hangulat is belőle, még az állítólagos bizonytalansággal együtt.
pff velem nem tudommmilesz, mert kéépzeljétel mekkor badarság tüörtént, megcsináltam ÚJRA a franciaérettségit, emelt szinten, hogy felvegyenek má' végre valami egyetemre, erre kiderül, hogy mivel nem küldtem el az egyetemnek az eredményt, esssélyem sincs!!! értitek ezt?? és az okév-es/os nő: "dehát erről a sajtó is informált , és a továbbtanulós könyvben is benne volt" erre csak annyit mondok, már elnézést, a nagy ..... és pont.

1:16 AM, July 16, 2006  
Blogger iszting said...

hat egyreszt visszaolvastam magat a postot: termeszetesen csacsisag azt irni, h "korosztalyom atlaganal", ezt azonnal visszavonom, hiszen mit tudok en korosztalyom atlagarol, nem vagyok en szociologus, v mi, elnezest, es amugy is felreertheto az a mondat, visszaszivom.
dora: azert nincs elvileg veszelyben a munka -bar mit lehet tudni- mert ember fonokvaltastol fuggetlenul kell nekik. szoval en meg nem nezem ilyen pesszimistan, amig elek, remelek, stb., aztan majd meglatjuk. "basszaj": aranyos.
flo: ááááááááááááááááá, ez mekkora butasag, ugy sajnalom, ez orulet, nem lehet megis valamit tenni?
mostan pedig megyunk muveszpiacra krisztinaval, de talan az ezredes is befut meg, ki tudja.

3:31 AM, July 16, 2006  
Blogger iszting said...

ja, meg dora kerdeseire: a mokkacukkaban van wireless, ezert mi ott kozvetlenul mellette a fuvon piknikeztunk. laptop sima, kekesfekete, no i-book, v ilyesmi.

3:32 AM, July 16, 2006  
Anonymous Anonymous said...

naa, hogy tetszett a piac? én csak átfutottam rajta. nagyobbra számítottam. majd a köv. után alkotok csak véleményt.
a felvételi üggyel nem lehet nagyon mit tenni, elfaxoltunk mindent, majd meglátjuk, lehet hogy még elfogadják.
további széép napot!!

9:33 AM, July 16, 2006  
Blogger mina harper said...

jehej, ezt mar szeretem!! pont hogy daniaban megigerte, befiatalodos nyarat csinal esztikem, csak igy tovabb! + az optimizmusaert meg egyenesen rajongok!!!!
ez a felnottseg-nem felnotseg kerdes jopofa, en is sokat toprengek rajta, de szerintem maskepp mint, on, na pl maj ezt s jol megbeszelhetjuk ha jonnek!

1:17 PM, July 16, 2006  
Blogger althea said...

sztem tartsunk egy gyula-vuduzós matgirlz-sessiont, mit szólsz?

wifi-dolog überjó, egyre több helyen van a városban, ráadásul ingyér, nemsokára sztem bárhol lehet netezni - ha én lennék a demszky, kampányfogásként jól behálóznám egész pestet ingyenwifivel :) (na ezt persze a magasságos t-vállalat biztos nem hagyná).

felnőttség-kérdés (előre bocsátom, h hülyeségözön jön, sajnos nagyon hétfő van): sztem ez örök dilemma, és úgy sejtem, addig jó, amíg felmerül, szóval amondó vagyok, örülj, hogy még fiatal vagy és bohó, és ilyeneken lehet gondolkozni, meg nincsenek olyan történések, amik felnőtté edzik az embert.
sokáig azt hittem, hogy az anyaság tuti felnőttképző, de kisgyermekes barátném szerint nem az (a minta sajnos csak egy főre korlátozódik, de asszem vannak itt még, akik ehhez még hozzá tudnak szólni).
jah, meg még az is van sztem, hogy a felnőttség nem konstans állapot: néha vissza kell menni gyerekbe, hogy lazíthasson az a tényleg felnőtt. uff.

1:29 AM, July 17, 2006  
Blogger moncsi said...

fűben heverészve netezni. hm. klassz ez a 21. század :-)
minta 2. eleme: gyerek nem segít a felnőtté válásban. erre születni kell ;-)

4:17 AM, July 17, 2006  
Blogger iszting said...

hei,
muveszpiacnal en is sokkal nagyobbra szamitottam, dehat biztos ki is novi majd magat, ezentul elvileg minden honapban lesz, biztos csomoan meg nem is tudnak rola. talalkoztam persze bori egy alkototarsaval, kivel annak idejen kulfoldi eskuvomagazinokat cserelgettunk, mert kb. egyszerre hazasodtunk:-)meg meg osszefutottunk ladybuggal es adammal is, de ezt man a dora blogjan is irtam.
hat beus, sztem maga optimistabb, en csak probalkozom. utanozo majom vagyok:-). es persze tokre erdekel, maga milyen aspektusbol szokott a felnottsegen gondolkodni, ej, h nem oszthatja meg velem iziben, grrrrrrrrrr, nem akar a jo oreg emailhez folyamodni?
sara, nem hulyesegek a gondolatai, hetfo ide v oda:-) azt meg mar en is egyre biztosabban allithatom (es nekem tobb, mint egy minta van), h nem, a sajat gyerek nem feltetlenul tesz felnottebbe.
gyula-vudut megkoszonnem:-)
ja, es bea, optimizmus ill. gyula-ugyben megint csak a jo oreg popper bacsit ideznem (tudom, mar igy is tul sokat tettem a mult heten, de mit csinaljak, meg mindig o a legokosabb, akit ismerek): az ember egyik legnagyobb tevedese, h azt hiszi, neki minden helyzetbol sikeresen ill. gyoztesen kell kikerulnie.
pedig nem is. hat nem. legyunk batrak, nemiga'?

meg egy popper-gondolat-klasszikus a hetre:
a harom legnagyobb bun, amit az europai ember nap mint nap elkovet:
igazi ehseg nelkul enni, igazi szomjusag nelkul inni, es igazi szemvedely nelkul szeretkezni.

nem, ez nem kapcsolodik sehova az elozoekhez, csak ugy eszembe jutott peter bacsin gondolkodva:-) na csooooooooooo

4:57 AM, July 17, 2006  
Blogger mina harper said...

jol megmonnya ez a popper peter mindig, en is nagyon kedvelem.
e-mail mekkora jo otlet, irok!
gyulaval barmi valtozas? en azt mondom legyen nagyon ramenos... tudom ezt konnyu mondani, nekem sem megy, de azert had osszam az eszt, koszi.

10:01 AM, July 18, 2006  
Blogger iszting said...

hoho, maguk most bizonnyal egyutt vaganykodnak eppen londonban, s egy geprol is irtak, lefuleltem en!
nahat gyula: ma irtam neki egy nagyon hatarozott levelet, majd nyeltem egyet es elkuldtem. utana sajnos azonban azzal kellett szembesulnom, h visszajott a level, mer mar nincs is ezek szerint partnerses emailcime az atkozottnak. holnap igerem, hatarozottan folhivom, de egyelore nem megy, mert ugy orultem, h ilyen jol megfogalmaztam mindent levelben es nagy a csalodas es szoban nem menne. tudom, szanalmas, de nezzek el, kezdo vagyok.
nade bea, maga irjon nekem emailt bitteschon!
kepzeljek, pali elment fiutalalkara es en egyedul fogom nezni baratok koztet:-) mar-mar azon gondolkodom, kinyitok egy sort, ejnye.

11:30 AM, July 18, 2006  
Blogger iszting said...

ja, es kepzeljek, nagyon hosszu ido utan most eloszor kenyeret sutok, azzal varom az uramat, ha majd ittasan hazajon!:-D

11:41 AM, July 18, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Gyula: én már csináltam olyat hogy elkezdtem a telefonba olvasni(!) amit előtte jól megfogalmaztam, de fél perc múlva már nem kellett olvasnom, mert ment magától is. ha gondolod..
remélem ez nem a reklámszövegírós munka.

1:24 PM, July 18, 2006  
Blogger Salamonz said...

csak azt akarom nagyon gyorsan h ma sem lesz idom levelet irni, de mindenkeppen mihamarabb!!! (csak mar megint az van h annyi gondolatom van es felek nem sikerul ugy leirni...tenyleg csak egy vicc h bolcsesz szakon vegeztem)

12:24 AM, July 20, 2006  
Blogger Virtualista said...

IIIIsztiiing hol vagy, vajon merre csavarogsz????

7:44 AM, July 21, 2006  
Blogger Virtualista said...

Hogy telt a hétvége?

2:58 AM, July 24, 2006  
Blogger moncsi said...

találkozunk pénteken jucós bambiban?

4:19 AM, July 26, 2006  
Blogger iszting said...

hej mindenki, visszatertem, megprobalok postolni es visszaterni generell.
moni: nagyon vszinu, h talalkozunk penteken, tok jo lesz, mar varom!:-)

9:31 AM, July 26, 2006  
Anonymous Anonymous said...

felvettek szegedre, de közben kaptam egy állásajánlatot, egyedül kne tördelnem az elite magazint. nemmmtudommitcsináljak, elkéne mennem idegen városba feltöltődni, elszakadnistb blablabla?? vagy micsinááááájjjak?? annyira nem tudom... rajzfilmet akarok. meg trombitát túl sok mindent akarok. sosejo. ne alszom sok sikert, blanka mindjárt megszületik, ez jó. bocsénat, éjszaka van.

6:04 PM, July 26, 2006  

Post a Comment

<< Home