Friday, July 28, 2006

szauna az egesz vilag

probalok visszaterni. annyira nehez mindenrol beszamolni, nem tudok es nem is akarok, legalabbis nem abban a formaban, ahogy eddig. blogger eletem fordulopontjahoz ertem -nem nagyon szeretnem most elmagyarazni, h miert, de ugy dontottem, elkoltozom innen es nyitok egy uj blogot. az akcio lenyege az, h szeretnem, ha kicsit kevesebben olvasnanak, mint eddig.
el fogom kuldeni az uj cimet a torzscsapatnak, akikkel kb. egy eve ilyenkor kb. egy idoben inditottunk blogokat (meg meg termeszetesen masoknak is, most nem sorolom), a tobbiektol pedig elnezest kerek es ne vegyetek ezt szemelyesen. de nagyon kiszolgaltatott erzes, hogy rolam azt hiszem sokan tudtok sok szemelyes dolgot, mig en rolatok szinte semmit.

most feltoltok par kepet az edericsi nyaralasrol +egy kakukktojas: tribute to julia, ha mar o az egyetlen jobaratom, akit az 5 ev egyetemre jaras alatt sikerult ott felhajtanom (ha nem vesszuk tuet -mert o tanar- es biceszt -mert vele csak kb. egy dolog kot ossze. bar az mondjuk fontos.). nem tudom, ez rolam mond-e valamit, vagy az egyetemrol, vszinuleg mindketto(nk)rol.

a partnerses fejlemenyekrol pedig epp most szamoltam be a bambiban par bloggerlanynak es sracnak, a tobbieknek (beanak pl. mindenkeppen+sara+stb.) meg majd megirom emailben. bar egyebkent meg mindig nincs vege, hetfon jon a kovetkezo fejezet.
hat akkor fogjuk rovidre, agyo, peace and love.






36 Comments:

Blogger Virtualista said...

Most meg én nemtok okosat mondani, de jó kis paparazzifotók. ;))
Jó pihit!

11:42 AM, July 28, 2006  
Blogger althea said...

...és izzad benne minden férfi és nő.
blogparát tökéletesen értem, én pl. ezért nem teszek fel képeket magamról a saját blogomra, meg matgirlz-nél is ezért húzódozom az arcos fotóktól. (egyébként már arra is gondoltam, h nyitok egy titkos blogot, amit senkinek sem mondok el, mert az altheát pl. a szüleim is olvassák, de aztán rájöttem, hogy ez hülyeség, és inkább naplót kell írni.) + pl. utólag töröltem már ki munkahelyről írt postokat, meg próbálok nagyon óvatos lenni, hogy ne bántsak meg senkit, ne írjak túl bizalmas dolgokat másokról (magamról), ilyenek. (nem mindig sikerül.)

és húdejó az a virágos ingruhád :).

12:53 PM, July 28, 2006  
Blogger iszting said...

hellohello,
koszonom megertesuket.
meg azt akartam mondani, h azert nem am most rogton izibe nyitok blogot, majd ertesitem onoket de az is lehet, h lesz neheny het szunet. bar, talan kozleskenyszerem lesz es akkor mar hamarabb elkezdem. de addig irogatok ide commenteket.
pl. mai kis update: tegnap a brazil banda osszegyult jackeknel es nezegettunk 467 braziliai dig.kepet+meg 228 papirt es akkor mi mar nagyon elfaradtunk es hazajottunk, de ki tudja, a tobbiek meg hany kepet lattak az oserdorol! jo helynek tunik brazilia. es hat ugye, a fo jo ebben, h itthon van juco, igaz, csak hetfoig, de meg ma este privatozunk vele egy kicsit. es juco orult csinos, de ezt biztos mindenki eszrevette, aki latta ot, en meg mar nem akarom egyre jobban zavarba hozni. de azert azt muszaj hangsulyozom -ha olvasod ezt, juco-, h nyugodtan lehetsz buszke is magadra akar (tolem elkezdhetsz kerkedni es nagykepuskodni is;-)), nem kell azt elbagatellizalni, h nagy akaraterovel es odafigyelessel es okosan kihoztad magadbol a legjobbat. bocsanat, mar befogom, ha zavar ez a comment, majd kitorlom.
jo szombatot!

1:50 AM, July 29, 2006  
Blogger Virtualista said...

Juj, Iszting, mennyire igazad van, és én is alig mertem dicsérni, mert nem veszi komolyan, de tényleg szuper formában van hukó. Az jutott eszembe, hogy esetleg ma este készíthetnétek róla néhány fényképet, mert magáról úgyse fog, aztán majd jól feltesszük vmelyikünk blogjára, vagy akár majd ő az övére. Jó pihenést, mi ma esküvő+lagziba megyünk, igyekszem előre pihenni, uram utasított is és még aludnom is kell egy kicsit. Kegyetlen ez a lacika...
Viszont azt se felejtsem el megjegyezni, hogy akár maga is elkezdhetne nagyképűsködni, mert maga is rettentő jól néz ki.

2:23 AM, July 29, 2006  
Blogger mina harper said...

pardon de mindannyian rettento jol nezunk ki oke!!! es igy legalabb huko sincs zavarban... tessek nekem beszamolni, mi volt hukon, megmerte-e a kozosen vett darabok kozul a szerinte tulzas szerintem kurvajo darabok egyiket? es en is ugy szerettem volna ott lenni bambiban, meg kepnezegetesen meg minden, de hat ez mar csak egy ilyen canga. (hupp-hupp)
en is megertem donteset, de pl on honnan tudja h barki mas is olvassa blogjat azokon kivul akiknek megadta? a mienket szerintem senki mas nem olvassa es nem is ertem miert tenne, hiszen ez csak nekunk erdekes, na mindegy lehet h tevedek.
edericsi kepek jopofak, igazi nyaralas hangulatnak tunik!! duaaaa! ja es turelmetlenul varom hogy engem is up date-eljen gyula ugyben, es en is irok sitty-sutty mihamarabb onnek. (lassan abbahagyom az igergetest es megteszem!)

3:22 AM, July 29, 2006  
Blogger althea said...

Cóbébi, sztem titeket is olvashatnak mások. Nemtom, a bloggeren van-e vmi statisztika, de a freeblogon van, és én abból tudom, hogy hányan olvasnak, milyen országból, kik hivatkoztak rám (pl. tök ismeretlen ember is belinkelt a blogjára), milyen keresőszavakkal milyen keresőkön keresztül jutottak el hozzám, és ezekből az derül ki, h elég sok ismeretlen olvasóm is van (pl. az usa-ban egy ismerősöm sem él, aki tud a blogomról, mégis ez a 3. ország, ahol a legtöbben olvasnak. bár ez a látogatószámot lebontva kb. 1-2 ember lehet, de akkoris).
és biztosan sok embert érdekel a blogotok, én ezermillió ismeretlen ember blogját olvasom, és nagyon bírnak érdekelni piszlicsáré hétköznapi dolgok is, szóval sosem lehet ám tudni... sőt, olyat is mondok, hogy én már jöttem rá nem egy ember kilétére a blogjából (pedig nem volt róla fent fotó). de én extrán blogperverz vagyok, szóval lehet, h ez nem általános :).

3:53 AM, July 29, 2006  
Blogger mina harper said...

hmmm, akkor ez biztosan ugy van mint a bb-el vagy a vv-al, hogy en fel sem foghatom h miert jo az valakinek azt nezni h mas mit csinal "otthon". olyan blogokat neha (nagyon ritkan egeszen pontosan eloszor tegnap este, de ezt is csak azert mert emlekszem emlitette on sara, h maga mennyire szereti, es epp kicsit meg volt kedvem ilyesmire) nezek meg amik nem a "mienk", de a maganugyek nem nagyon kotnek le, de talaltam nagyon szep foto blogokat, es nehany irto vicceset is, es ezekre lehet vissza is fogok meg latogatni, de lehet ezt meg is fogom irni commentben ott. szoval ez a gyakorlat is pont arra jo h rajojjek mindannyian milyen masok vagyunk es ez milyen jo, azert ne legyetek nagyon masok mert azt nem fogom am toleralni!!! hehe, trefalkozok itt jobbra-balra

4:11 AM, July 29, 2006  
Blogger mina harper said...

ja es amugy emlekszem a freeblogon volt ilyen funkcio egyszer mi is megneztuk (amikor meg freeb-osok voltunk), es tenyleg meglepodtuk a nezettsegunkon, de azthiszem az is kiderult h a latogatok jelentos resze nem tolt egy percnel tobbet az oldalon, tehat csak odatevedt es ennyi.

4:13 AM, July 29, 2006  
Blogger iszting said...

bea, en konkret emberekrol tudom(pl. most a napokban egy ujabbrol, es ez tett be), akik tavoli es talan nem is olyan kedves ismeroseim es nem is annyira ertem, h tudtak meg. vagy vegyuk pl. imret, a turos kukiju pszichopatat (szia imre, ha meg mindig olvasod, mostantol nem fogod, so ist das leben) daniabol, sosem adtam neki meg a cimet, de ugyesen kikutatta.
jaj, megjott a huko, mennem kell, ja es dora, nagyon koszi, zavarba hoz, maga meg csudacsini kismama, de eztet ma mondtam. csoooooooo

11:52 AM, July 29, 2006  
Blogger mina harper said...

ooo, ertem! ez igy teljesen jogos, tokre megertelek! en senkivel sem futok csak ugy ossze az elmult ket evben (amugy lehet ez sajnos is) igy nem is bukkanhatok ilyen kellemetlen meglepetesekre, egytlen az ivan de o azert nem olyan kellemetlen.
no de a lenyeg, mokazzanak nagyon jot hukoval csokolom magukat mind! (es kicsit ma este is ott vagyok lelekben oke?

12:41 PM, July 29, 2006  
Blogger moncsi said...

iszting, szerintem tényleg csak az olvassa, akit ÉRDEKEL mi van veled/veletek. nem olvasod annak a blogját, akire nem vagy kíváncsi. meg persze nem sunyiban olvas a ember, hanem ha már elolvasta, hagy egy kommentet. vagy nem? én teljesen kezdő vagyok ebben a téméban. persze ha akarod, akkor nem pofátlankodom többet ide ;-)

8:12 AM, July 30, 2006  
Blogger iszting said...

moni: -tudod, hanyan olvassak ezt a blogot lassan egy eve ugy, h soha, egyetlen kommentet sem hagytak?? persze ok nem mind betolakodok, koztuk van pl. a talan ket legjobb baratnom is, de tobbnyire nem barikrol van szo. vegyuk pl. imret, akit mar emlitettem foljebb, aki egy zavarodott srac (s nyilvan ERDEKLI, h miket irok, mi masert olvasgatna, de ez engem nem nyugtat meg, h egy frusztralt fiuismerosom akinek soha, egyetlen gondolatatomat nem mondanam el onszantambol, erdeklodesbol olvassa azokat).
remelem, az utolso mondat vicc volt, ertelemszeruen nem rad, vagy papp agira vagy barki blogolora gondoltam:-)
bea: koszi, ereztuk!:-) huko gaboval jott, jopofa volt!

11:42 AM, July 30, 2006  
Blogger moncsi said...

hú, akkor én tényleg egy naiv hülye vagyok. ezek után már én sem fogok mindenfélét összeírni... most komolyan elültetted a bogarat a fülembe.

1:02 PM, July 30, 2006  
Blogger mina harper said...

jaj, ez most inkabb ne legyen, h mindenki elkezd aggodalmaskodni es nem olyanokat irni mint eddig!!!!!!!!! lecci moni ne ok!!!! akarjatok h megszuntessuk a linkeket a mi oldalunkon??? (ugye nem, mert nekem igy nagyon kenyelmes es szeretem ott latni onoket), de esetleg ez is lehetoseget ad idegenek megjelenesere, azert en meg mindig biztos vagyok benne h a mi blogunkat nem latogatjak idegenek...

1:08 AM, July 31, 2006  
Blogger iszting said...

jajajaj, elnezest, nem akarok en itten panikhangulatot kelteni, moni, te ezen sztem ne aggodj. mert abban, h ilyen helyzet alakulhatot ki, benne van az en hulyesegem is (mondjuk imrerol abszolut nem tehetek, o vszinuleg telleg kikutatta az adressbarbol -v hogy hivjak azt- , mert kozos gepterembe jartunk es o ott mindenfele fura dolgot csinalt. amugy is mindenfele fura dolgot csinalt, de mindegy.)viszont en megadtam egyszer valakinek, akinek nyilvan nem kotottem a lelkere, h ne kezdje el terjeszteni, nem is gondoltam, h fogja, de megis.
de moni, szoval ha mondjuk neked van egy volt kollegad, akit nem kedvelsz, az ugysem fogja magatol gondolni, h hmmm, nem ir veletlenul t.moni a blogspoton ilyen es ilyen cimmel blogot?
bea, en lehet nem szeretnek az uj bloghoz majd linket, tartsanak bar paranoidnak:) maj' rovid cime lesz, h ne legyen faraszto beirni:-)
na de eleg is mar ebbol a temabol, beszelgessunk masrol.
bea, tok jo volt tegnap beszelni, es ne agodjon ma', nem beszelt sokat, mamint sokat beszelt, de erdekelt engem, amit.:-) es az meg meg jobb, h megyunk onokhoz.
mai hir: osszeszedtem magam es fel ev nemmozgas utan reggel elmentem tornazni (vissza AKAROM csinalni az egy-ket evvel ezelotti, kitapogahato, ha nem is kockas, de minimum csikos hasizmaimat, eletem legnagyobb buszkesege volt:-)sajnos viszont kiderült, h un. nyari orarend van, ezert nem volt ottan semmifele torna, de akkor mar azert is vettem egy havi berletet, igy muszaj lesz eljarni. rendkivul edekes hir volt, igaz?:-)
meg ma lesz egy munkatalim, ujkreativossal, jajaj. no szep napot!

2:19 AM, July 31, 2006  
Blogger brbx said...

most ebből arra jöttem rá, hogy annak idején én nem kértem engedélyt a posztolásra blogján(bocsánat utólag, és a mostaniért is), de annyira örültem, hogy ennyi kedves új "ismerettsésgre" tettem szert, hogy lelkesen írtam mindenhova. mivel ön nem tette ugyanezt, kezdtem kicsit elbizonytalanodni, mostanra pedig bizonytalanságom tetőfokára hágott. elnézést ha én is részese vagyok ennek a döntésnek, tényleg nem kellet volna invitálás nélkül idefirkálnom. talán ezért nehéz ügy ez a blogvilág...

3:59 AM, July 31, 2006  
Blogger moncsi said...

na, most már mindenki elkezdett szorongani :-)))
hajrá, iszting, torna! én is úgy szeretném vissza a hasizmomat! nekem egyelőre marad cindy (mármint a crawford) - nem röhögni! vanneki egy szülés utáni torna dvd-je, aztat nyomom. van 10, 20 meg 40 perces torna rajta. mindennap csinálom, de csak a 20 percest, mert marci max ennyit enged egyben. de már én ismennék valahova IGAZI tornára. állítólag az A1-ben (óbuda) fél éves gyereket már megőriznek. na ezt asszem túlrészleteztem... már megyek is. ciao.

4:37 AM, July 31, 2006  
Blogger iszting said...

barbara: dehogyis, NEM MAGARA GONDOLTAM!hadd ne kelljen most bizonygatni, h miert (pl. on is vezet itt blogot, mar csak ezert sem lehet szo magarol), kerem, higgye el, h magara abszolut nem vonatkozott mindez. jajajaj, telleg micsoda lavinat inditottam el, nem kellett volna, ne haragudjanak.
elnezest, most rohannom kell a kurva partnersbe megin, demajd jovok vissza.

5:06 AM, July 31, 2006  
Blogger brbx said...

örülök :))
mindenesetre az önkritikus megjegyzést magammal kapcsolatban fenntartom...
az a ruha tényleg örült csinos :)
és drukkolok, gyulát és partnerst célzó protestáns woodoo folyamatban...

5:35 AM, July 31, 2006  
Blogger mina harper said...

oke akkor nem linkelunk! es igen jo volt tegnap beszelni, legyen ilyen megint! es persze az alegjobb h jonnek! duaaaa!
es most akkor haromra mindenki hagyja abba a parazast!!! egy... ketto.. haaarom!
es huh, csikos hasizom huh! en is szeretnek! no de azert en is buszke vagyok magamra, tavalyhoz kepest 15kg fogytam, ami azt jelenti h amiota angliaban "meghiztam" (hat eve) azota nem voltam 45, monnyuk akkor inkabb 38, de azert azt most nem szeretnem. azert csikos hasizom meg johetne nem bannam!
a talakozasrol azonnal adjon hirt, nagyon izgulok!

8:14 AM, July 31, 2006  
Blogger iszting said...

ich bin back: moni: sztem ez az igazi akaratero, otthon tornazni, hanyszor elhataroztam, de nekem az ilyen sose ment, kell a kulso kenyszer:-( a1 elott en meg evek ota mindennap elmegyek es igazan borzongato, am ha az ember el tud a hely borzalmas sznobsagatol tekinteni (no meg attol, h a nagy uvegablakokon a egesz lajos utca nezi, mikozben izzadtan ugral, igen szorakoztato latvany a 60as buszrol:-), akkor biztos jot edzhet ott -en sosem mertem oda betenni a labam.:-)
barbara, sztem legyen kevesbe onkritikus, ebben az ugyben legalabbis mindenkeppen.:-) ruhabokot mindkettejuknek koszonom, nagyon birom en is, csak sajnos tul sok latszik benne borzalmas labaimbol, ezert csak videki nyaralaskor merem meg:-)
bea, olyan hihetetlen, h magan 15kg felesleg volt, nem tunt annyinak, de sztem is egyebkent a 38-9et nem kell visszakivanni, meg mini meretei ellenere sem, jo az a negyvenakarhany! nagyon ugyes maga! es en is, ugyebar, mert nekem is a legmagasabb es legalacsonyabb sulyom kozott kb. 15 a kulonbseg:-). (lassan ez is egy mat.girlz-blog lesz:-)
uj kreativ (i)gazgato: jol megizzasztott a srac, amire sajnos ma csoppet sem voltam folkeszulve, kulonfele kerdesekkel bombazott, en meg mostanaban mar azert sem neztem reklamokat, ezert nem is tudtam semmilyen velekedesemre konkret peldat hozni, ami nem biztos, h jol vette ki magat(=biztos nem vette ki magat jol). de olyan a csavo, h fingod nincs rola, mit gondol rolad, viszont legalabb korrekt. nem tom, az egesznek mi ertelme, de partners ugye kilove (fuuuuuuuuuu, aaaaaaaaaaaaaaaannyira sajnalom szegeny reklamugynoksegeket, ennyire csehul allnak anyagilag, h nem tudnak egy alkalmazottnak havi ca. 120ezer ftot fizetni, bitos az ugyvezeto is minimalberert dolgozik, nem felmillio ftert havonta. marmint ertik, alapvetoen nem ez a problema, pont beleszarok, ki mennyit szakit, csak akkor ne igergessenek nekem), szoval az a lenyeg, h a csavo korulnez nekem mas ugynoksegeken, hatha keresnek szovegirot. ebben a pillanatban sajnos csoppet sem erzem, h egyaltalan kedvem lenne az egeszhez, de ennek most mar biologiai okai vannak reszemrol, bea, ma elkezdem szedni a bach-cseppjeidet;-)!!!
es ma meg volt egy durrdefektem, ez sem konnyitette meg a napot, de man voltam kozben szervizben, megoldva.
uff, gigakomment.

9:50 AM, July 31, 2006  
Blogger Virtualista said...

Sportoló csajoknak van egy felajánlásom: van egy barbara becker-es pilates dvd-m, sajnos németül, de aki rákattant pilatesre, annak arra jó, hogy néhány cuccot kinézzen belőle, érdemes előtte egy igazi órán elsajátítani ezt a hasbehúzós alaptémát, utána viszont lehet otthon is nyomni.
A1-ben sztem az órák benti teremben vannak, csak a gépek vannak a kirakatban, nem? Azért oda tényleg nem ülnék fel tekerni, vagy nem futkároznék a lajos utca szeme láttára. Bár persze ha az ember a szigetre jár futni, hát az mennyiben más? Nos tényleg lehetne matgirlzös sport téma.
Iszting csak nem a "közös" helyünkre szokott vissza? Hazafelé mindig sörözhetne egyet a bambiban, nem? Jóvanna, akkor majd sokszor ugorj fel hozzám legalább, o.k.?

10:15 AM, July 31, 2006  
Blogger iszting said...

dora, de a dohos pincebe megyek vissza. en lehet, h bevallalnam b. beckert (o boris volt neje, akit csunyan megcsalt??), ha masnak nem kell, pona.
figyi, szerda de. egy bambi? he? csak varandosoknak es munkanelkulieknek? he?

10:19 AM, July 31, 2006  
Blogger Virtualista said...

Hívjon és jövök, hozom BB-t is.

11:23 AM, July 31, 2006  
Blogger althea said...

na micsoda történések vannak itt kéremszépen, télleg ne tessék parázni sztem blogtémán.
iszting, akkor ez a gyulás-ügynökség kuka? sajnálom, de ha télleg ennyire nyögvenyelősen mennek náluk a dolgok, talán jobb is. a 120nél meg sztem se add alább, főleg ne reklámügynökségeknél (bár el tom képzelni, h egy kis ügynökségnek télleg mehet nem olyan jól, a cégfenntartás nagyon drága dolog, kurva magasak a járulékok, cégvezetők meg lehet, h jól keresnek, de bónuszként pánikbetegség meg hasonló nyavaják járnak a fizu mellé. de mindentől függetlenül éhbérért télleg nem illik dolgoztatni.)
tornázásért nagyon nagy respect, én ebben a melegben arra sem vagyok képes, h elmenjek az a1-ig, a másikig :), nemhogy ott még tornázzak/tekerjek. pedig egyre méretesebb hurkáim vannak, most már szinte sörhasam van, ettől persze kivagyok, és vigasztalásképp zabálok ;). fitnessz-téren maga egyébként a példaképem, nemsokára biztosan előbukkannak azok a kockák, mutogathatná őket majd nekem is, hogy ösztönzést kapjak.

1:39 AM, August 01, 2006  
Blogger mina harper said...

hat, legalabb valahogyan lezarult, nem-e? amugy meg ez szamomra (hosszu eveket toltott otthon folyamatos munkakaeresessel) sajnos kicsit sem meglepo fejlemeny, marmint h palyakezdoket ingyen dolgoztatnak, es igen sokan akik megtehetik be is vallaljak, tapasztalatert cserebe, mert nem hiszem h olvastal barmilyen allashirdetest eszter ahol nem kernek min. 2 ev tapasztalatot, ordogi kor. de maga nagyon vaganyan kiallt az igazaert, meg a jogaiert meg mindenert, es ezt igy kell, es elobb utobb az ilyen embereken fog mulni h valtozzanak a dolgok, ugyhogy csak fel a fejjel!!!

2:18 AM, August 01, 2006  
Blogger brbx said...

lehet, hogy sok volt a protestáns woodoo...de ha még smucig genyák is, lehet, hogy jobb így.
Drukkolok. a reklámok nekem szívügy gyerekkorom óta.
én most teniszre és úszásra próbálom rávenni magam, mert nekem kell a játék a sporthoz. vlamiért nem motivál a csinosság, pedig motiválhatna, mert lendületesen zsírosodom én is...

3:13 AM, August 01, 2006  
Blogger iszting said...

bea, koszonom szavait, bar most sokan nem ertik, mirol beszelunk mi itt (merhogy nem meseltem el itten a storyt), de en igen, es nagyon jol esik.
sara, szep kis peldakep vagyok en, aki fel eve nem sportolt (es azzal vigasztalja magat, h naponta lebiciklizik atlagban szanalmas 5km-t:-)
barbara, maga meg az elzsirosodas...ha megenged egy kisse giccsesnek tuno, de reszemrol komolyan gondolt hasonlatot, akkor azt kell mondjam, maganak van egy eros ozike-jellege(ami pedig eles ellentete az elzsirosodasnak). ha nem erti, szoljon es probalom kifejteni:-)
valamit meg akartam, de elfelejtetten.

8:05 AM, August 01, 2006  
Blogger mina harper said...

ertenie kell barbaranak mert en a nem olyan regen arrol tartottam kiseloadast h olyan mint egy gazella, na ozike es gazella ua. csak ozike talalobb, mert parosithato szelid termeszetevel is!
eszter: csak az a lenyeg h maga ert!!! es orulok, es tenyleg nagyon buszke vagyok!!

8:21 AM, August 01, 2006  
Blogger brbx said...

értem, ööö...(pirul) pedig tényleg plottyosodom... :)

8:23 AM, August 01, 2006  
Blogger althea said...

iszting, hát nem érted? beléd plántálom minden hitemet, hogy fél év mozgáskihagyás után is csuklóból lehet hasat kockázni ;).

barbara pedig télleg, határozottan őzikeszerű :). (a ki mennyire plottyadt témába sztem nem érdemes belemenni, bár már rájöttem, hogy az egymás méregetése, meg a "nem is vagy ilyen meg olyan, nézz meg engem, én bezzeg ilyen meg olyan vagyok"-ozás egy ősi, nősténykörökben gyakorolt rituálé, csak éppen az evolúciós hasznára még nem sikerült rájönnöm.)

8:38 AM, August 01, 2006  
Blogger moncsi said...

micsoda?! üvegablakon a lajos utca?! a barátnőm csak a gyerekmegőrzést reklámozta, a kirakatot nem. bízom benne, hogy tényleg csak a szobabiciklik vannak a kirakatban, a terem pedig jól láthatatlan helyen van.
a 120e az nettó, ugye? remélem... vagy nem? én sem hiszem, hogy ez a reklámszakma ennyire szarul menne, hogy minimálbért kellene fizetni.

1:54 PM, August 01, 2006  
Blogger iszting said...

igen, moni, sztem az uvegablakon keresztul csak a gepen trenirozokat latod -bicikliznek, futnak.
kepzeljek, az iment meglatogattam trinityt huvos lakasaban (has tovabb no), megkaptam a b.becker-pilatest, most meg a bambiban wifizek.

4:22 AM, August 02, 2006  
Blogger Virtualista said...

Igazolom Isztinget, tényleg itt járt, én meg hetek óta először vittem le Rézit a kora délutáni sétára. Fura idő van, talán megint eső előtti párásodás vagy mi indult, de azért össze sem hasonlítható a múlt hetivel. Jöjj ősz, óh, te enyhet adó!

5:36 AM, August 02, 2006  
Blogger iszting said...

el kell mondjam, h februar ota eloszor tegnap tornazni es stepaerobikozni voltam es batran mondhatom, katartikus elmeny.
mindenki mozogjon, aki csak tud, en aszondom.
jo hetveget, ajanlom magamat

1:59 AM, August 05, 2006  
Blogger iszting said...

na jo, londont mar megbeszeltuk, akkor nem is tom, miert valaszolok most, csak olelem sokszor, jucokam es most pedig
indul
a
sziget-orulet. (p mar ket napja kinn log, de en csak most kezdem)

6:21 AM, August 11, 2006  

Post a Comment

<< Home